Fina vänner!

Fick mig ett gott skratt nu när Daniel ringde med värsta whiskeyrösten och hans berömda fylleskratt :D Galningarna slutade supa för några timmar sen, powernapat och nu pratades det om att börja dricka öl igen.. Hahaha knäppaste vännerna! :) Hur denna kväll slutar vet ingen och det är det jag älskar med mina galningar till vänner.. Är redo för allt och kan jag faktiskt unna mig en galen kväll eftersom det blir mest troligt ingen fest på några veckor sen så.. 

Men först middag på Allstars med finaste familjen och några bärs, drinkar och massvis av skrik till hockeyn! :) Och självklart riktigt god mat att fylla magen med så alkoholen inte förstör mig helt och hållet ikväll ;) Nä fy så peppad! Nu får en halvtimma gå fort! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0