Mister know it all.

Skum helg. Skum helg indeed. Och nu får det vara nog, på många många plan. Önskar jag kunde åka iväg framöver, andas ny luft och bara få vara. Men det är inget bra alternativ det heller eftersom det är bara en person jag vill åka till nu.

En planerad kväll med alkohol framöver, de närmsta 4 veckorna. Det blir fan bra det. Det är nog nu. Det är inte kul längre och då är det bättre att spara pengar så jag får köpa en bil till våren! Så ja, jag ska lära mig hur man har kul utan alkohol - eller vänta nu, det vet jag ju redan. För jag har roligare nykter!

Förslag på hobbys mottages gärna inför decembermånad. För då har jag inte nyktra helger planerade ännu. Nyktert är den nya fyllan. Iaf tills jag finner det roligt igen, någon gång då och då - inte såhär ofta som det varit på senaste. Bio? Bowling? Roadtrips? Men med vem...? Äh, ett framtida bekymmer.

Förlåt men jag är fruktansvärt negativ nu. Men imorgon är jag ledig och då vaknas tvätt, städ, disk och plugg. Och massvis med funderande över livet, det var alldeles för längesen nu. Sen nya tag och fokusera på allt som måste göras. Det blir fint!

Godnatt


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0