Skeptisk.

Fick ett samtal av chefen och kommande schema kommer bli väldigt lustigt. I 12 veckor ska jag mestadels vara tillgänglig, alltså sitta på lokalen och vänta på att bli bokad på dvs. uppdrag.. Jag kommer behålla mina helger i Assteamet (man får ett papper med uppdrag).. Jasi, inte så peppad men så länge det fungerar med skolan osv så ska jag väl vara nöjd.

En kaffeköpp innan man ska dra sig iväg på jobbet, har haft en riktig långhelg och det var fruktansvärt skönt att inte vara bakis faktiskt! :) Mer nyktra helger åt folket! Nu till helgen jobbar jag så då blir det spiknyktert också.. Fast massvis med tårta på lördag då lillebror fyller år! ;)

He märks av när man inte får studiebidrag kan jag säga.. Har levt ett lyxliv nu med csn + lön och nu har jag bara några njutiga tusenlappar kvar då alla räkningar är avdragna.. Men snart är det Januari och då blir det lyxliv igen hahaha ;)

Nä kaffe var det! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0