Städmotivation.


Här ska det bannemig städas för om några timmar får jag besök! ♥ 

Och vem fan behöver en karl då de finaste människorna redan finns i mitt liv? Jag mår så fruktansvärt bra och min värld är fylld av kärlek fast jag somnar och vaknar ensam. Jag skrattar oftare än jag någon gång gjort och jag känner mig stark och vacker. Varför ska man behöva ha en kille som ständigt måste få en att må bättre? Jag tycker dom bara förstör. River upp gamla sår, får en att gråta och gör nätterna svårare att ta sig igenom. Nu sover jag som en bebis, låter skrattgroparna bli djupare och ser framemot varje ny dag. Jag mår bra nu så snälla kom inte och förstör! :)

Och en gammal bekant, som jag gått 7-9an med skrev idag och berättade att han tänkte på mig. Ville ses. Ta en öl och prata om livet, nu under jul. Jag tycker det är fint med människor som stannar kvar och finns där fast man inte ses ofta. Trotts att man inte har något intresse gemensamt men man får alltid en varm, lång kram då man ses. Det är kärlek det med. Kärlek utan trubbel och kärlek man alltid kan lita på!

Nä, jag har fan de finaste personerna i mitt liv redan! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0