Trevlarns.

Varit på Mary Kay demo, rengöring och sminkning med ett trevligt gäng brudar! :) Fick prova en fantastisk produkt som jag nu önskar mig av mammsen i julklapp! :) Tur julen kommer snart för säga vad man vill om smink med det är fanimig inte billigt! :P Men kul som tusan var det och förhoppningsvis är jag ledig på nyårs så jag får åka och sminka mig med en massa brudar då också! :) Får ni någon gång möjlighet att åka på nå sånt här, gör det! Även om ni inte tänkt handla så var det skönt att få skämma bort sig lite!

Nu ligger jag dööötrött i sängen och vill bara sova men icke. Ska se Böda camping innan jag ska börja slåss med middagen. Pasta med kyckling står på menyn idag, hoppas det blir så gott som jag tänker mig :) Sen mysa ner sig i soffan resten av kvällen och bara vara! Tidigkväll blir det iaf :)

Känner mig lite mindre ensam idag som tur är! Och bättre vara ensam i sin ensamhet än ensam med folk runt sig. ALLA GÅNGER! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0