Wünderbar!

Nu är lägenheten i toppform! Har tvättat och renbäddat. Städning + julpynt har jag fixat lite då och då under veckan :) Och storhandling blev det igår! Det enda "Måste" jag har kvar är att diska och eftersom jag hållt efter så är det inte mycket disk alls :D Började min grötfrukost-rutin imorse och pjah, det är väl inte det äckligaste jag har ätit. Har massvis med olika fröer och nötter som jag blandar i så jag har stått mig i 4 timmar! :) Nu börjar jag bli dunderhungrig så lite lunch hade inte skadat :) Middagen förtärs hos Sarah med lite qualitytime! Nä fy vilken bra vecka jag har! Praktiskt sätt så är den, den mest effektiva jag har haft på länge!

Oj vilken jobbig text. Iaf. Jag är duktig i veckan. Synd bara man måste jobba hela helgen för nu hade jag fan förtjänat en galen fylla med massor av hångel! :) Får bli nästa helg. Yupp. Bajjbajj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0