And the cold lonely air.

Haft en supertrevlig helg! Prat, vin och kattungemys hos Ida i fredags. Igår blev det fest på klubben och jag slutar aldrig förvånas över saker som händer. Är dock stolt att jag skötte det snyggt så det inte blev någon explosion. Det är inte lätt att reda ut något med en person man tyckt fruktansvärt mycket om, som sen svek en. Särskilt om personen i fråga inte ens vågar säga vad den tycker, utan istället agerar lite knäppt. Ja, jag skriver mellan raderna för jag tycker det räcker så. Det är ju mellan mig och den personen och ja, så länge det går bra är jag nöjd!

Skiter totalt i grabben i graven bredvid nu. Har bjudit honom på flera fester på senaste och nepp, ingen kommer. Så nu får det vara nog! Ska faktiskt förbi gymmet imorgon och få ut lite känslor.. Ska bli skönt att börja träna igen, för jag vet hur bra jag mår av det. Och sen så har jag ju faktiskt tänkt vara så sexig som möjligt då jag fyller 25.. Så nu kör vi ;) Om någon kommunalare läser min blogg får ni gärna följa med och träna med mig någongång! :)

Så lunch på Stigs med finaste Lina, köpa sport-bh och sen svettas ett tag innan det är dags att bege sig hem för att göra klart förhoppningsvis två uppgifter! Skulle vara skönt att få städa, bjuda in mig på middag hos någon osv på tisdag.. Så håll tummarna att allt går bra imorgon! Nu sova, pöss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0