Bläyuäuäu.

Jobbade 17tim 20min igår. Satan så trött jag var i slutet! Sov 8 timmar inatt och kroppen har inte riktigt återhämtat sig känner jag. Gått på stan med Veronica, käkat golunch på Calles och kikat på när hon fick en ny frisyr! Trevligt värre :)

Ska egentligen göra klart uppgiften som ska in imorgon men det går fan inte. Får prata med läraren imorgon och säga som det är; jag har verkligen inte haft tid eller ork att slutföra den. Sen kan jag ju passa på att höra vad hon egentligen menar med uppgiften för den är så jävla luddig.. Så det känns ju bra iaf, att få ligga i fosterställning resten av kvällen och vila.. 

Blää för trötthet. Nu tända tusen ljus och mysa ner mig i soffan! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0