Borta bra, men hemma bäst.

Har varit hemma sjuk i två dagar och idag släppte äntligen huvudvärken som har förpestat mitt liv sen 7 i onsdagsmorse. Har bjudit in mig på middag hos mampap både igår och idag. Såg även hockey ikväll och tyvärr förlorade dom och såklart tar pappa ut det på dom som är i närheten :P Blev less på 2 min och åkte hem istället. Så underbart att ha ett eget boende alltså. Skulle strypa mina kära föräldrar annars. Jag älskar dom över allt annat, och dom mig, men vi tycker nog allihopa att det kan bli för mycket av det goda. Vi är 5st med starka viljor i familjen och ja, det tar på krafterna. Särskilt då man har lite efterdyningar av huvudvärken och dom diskuterar alldeles för högt. Haha! Ja, hur jag ska kunna bli sambo i framtiden - det vet nog ingen! :)

Släpa mig iväg på jobbet imorgon sen iväg till Ida och Fredrik för middag, vin och frisyrplanerande! Sen ska jag sova över.. Sen på lördag blir det att städa Pentagon, börja festa och förhoppningsvis lyckas ta det relativt lugnt! För på söndag kommer Ida runt 10 skulle jag gissa, för att fixa mitt hår. Sen fotografering! Spännande värre just nu vill jag lova :)

Vill nästan denna vecka ska vara över snart.. För framöver är det mindre fullt ös.. Är så slö av höstluften och mörket att det är svårt att hålla alla bollar i luften.. Måste ta tag i pluggandet också så jag inte blir allt för långt efter! Fick förresten VG på första kursen och jag hoppas att Psykiatrin börjar bli logisk snart också. Improviserade fasen hela första kursen men lite svårare att improvisera något så komplex som psykiska sjukdomar.. Men bara ta tag i det och kämpa!

Sen har jag tänkt börja träna nästa vecka.
Och nu står det här. Så nu måste jag! ;)

Nu sova! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0