Det är ingen myt!



Har som sagt tränat idag och svetten rann! Var jättetrött just efteråt och tänkte, vo i bönna. Hur ska jag orka plugga ikväll?! Men när jag kom hem började jag vika in tvätten, diska, slå in Timos 1års present och swooosh så är typ lägenheten hur fin som helst!! Det är sant att träning ger mer energi än den tar :) Så nästa pass blir på torsdag och sen kör vi veckans sista pass efter jobbet på lördag :) Känns underbart att vara på g!

Sen är det ju lite kul att efter man tränat så tänker jag på vad jag äter.. Nä, jag struntar i den där chipspåsen under bordet - näää, jag äter inte en billys från frysen till middag.. Det här ska nog fan gå vägen! :) Sexigaste 25åringen ska bannemig bli jag! :) Och ja, jag är sexig som fan redan nu men allt går ju förbättra ;) haha!

Och tränings-bhn jag köpte idag är så skön att jag inte vill ta av mig den! hahahah :)

Nä nu diska upp sista, laga kyckling till middag och sen ska jag bannemig mysa resten av kvällen! Men om energin fortsätter flöda kanske jag pluggar lite också.. Annars har jag ju en heeel dag imorgon eftersom alla städnings-måsten redan är avklarade ;) Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0