Don't think twice, it's alright.



Så jävla knäppt! Har lyssnat på denna några gånger på repeat nu. Texten är så fruktansvärt peppande då man ska vinka iväg någon som inte behandlat en bra. OCH till saken hör att jag visste att jag skrivit om denna låt förut i denna blogg, så jag kollar upp när. OCH då är det för EXAKT 2 månader sen, på datumet och bara några minuter före jag la ut den förra gången! Det kan inte alltid vara sammanträffande..

Har ett sånt jävla-anamma i mig nu så jag nästan blir mörkrädd! Känner mig starkare än någonsin. Har inte haft en karl i mitt liv på drygt 3 månader nu (förutom en liten förälskelse som inte blev mer än ett fyllehångel). Har fan aldrig känt mig mer självsäker och vacker! Jag tränar, FÖR MIN SKULL, inte för att någon ska bli kär i mig några kilo lättare. Jag skiter fullständigt i karlar nu och bara tanken att vakna upp bredvid en karl då man är bakfull är skrämmande. Visst saknar jag att sova med någon, ha någon som skämmer bort mig och som jag får skämma bort. Men samesame liksom. Nu får jag sova/fläka ut mig i hela 180s sängen och skämma bort mig själv dubbelt så mycket!

Nä bannemig! Jag håller mina löften.. Denna vinter ska jag byggas upp utifrån och in :) Jag ska bara vara så rackarns lycklig, dricka alldeles för mycket sprit och ha så kul att jag inte vill sova. Och klara andra kursen, fortsätta träna 2-3 gånger i veckan och jobba så jag kan köpa mig en rakkarbil inför kommande säsong/sommar! Nä. Fy så fint det känns nu!

Ensam äro stark om den ensamma har viljan :) GODNATT! PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0