I'm a new soul.


Var så trött då jag kom hem från dubbelpasset att jag hade tänkt skolka idag, haha.
Imorse så vaknade jag med samma tanke men kröp upp och släpade mig till skolan ändå!
Tänk vad man får disiplin med åren ändå. Hade det varit för 3 år sen hade jag skolkat :P

Nu är iaf min första kurs färdig och jag har mailat en chef och ringt en annan och varit arg.
Fick helt fel schema och jag har tänkt slåss för att få jobba mina 83% så länge jag kan.

Nu funderar jag hur fan jag ska hålla mig vaken i några timmar till...
Har kikat på Ice Age 4, ätit middag och ja, typ det, sen jag kom hem.
Jobbar visserligen dag imorgon så gör inget att ta en tidigkväll men....

Sen så ringde han i lördags och bad om ursäkt för förra lördagen!
Mirakel sker, fast jag är inte förvånad över ursäkten ändå.
Han är en fin kille och skulle aldrig strunta i något bara för att.
Hallelujah för snälla killar! Särskilt då man bara haft svin runt sig på senast.

Nä struntprat. Nu ska jag kolla vad som går på tv! Bajjbajj


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0