Love is a funny thing.

Ibland kommer de där dagarna då man chockas flera gånger om. Först skriver grabben i graven bredvid och är hur gullig som helst. Säger att han vill komma och kika på min nya hårfärg någon dag. Och att han tycker jag ska fira påsk med honom och grabbarna så de får lära mig supa? Que? Who are you honey?! Väldigt uppskattat att få lite bekräftelse ändå. Har ju som känts halverst hopplöst då han aldrig kommer då jag bjuder honom på fest men ja, han förtjänar den här flörttiden tycker jag ändå. Jag vill hoppa jämnfota fram för jag vet ju hur mysig han är, men är han inte redo för det är det helt okej med mig! :) Blyga karlar gör mig frusterad men endel är värd beväret! ;)

Sen skriver en ex-dejt till mig på facebook nu ikväll! Vi skriver än! Han frågar om vad jag gör nu i livet, om jag dejtar någon och blablabla. Vad händer där liksom? Särskilt roligt är det ju att det var han som dumpade mig för att jag var för fet. Japp. Exakt bara därför. Har säkra källor från hans bästa vän. Patetiskt men han är relativt trevlig ändå. Blev faktiskt chockad OCH lite småglad att han skrev. Visst är han ytlig men jävligt trevlig ändå. Inte min typ alls nu såhär i efterhand men det lärde mig ju mycket så ingen ågren här inte :)

Är det vädret? Eller vafan gör karlarna fullkomligt ur vettet just nu?

Ja jag klagar ju inte. Flörtande och checka-livet-med-ett-ytligt-ex är ju inte fyskam!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0