Say hello to my little friend!


Denna "lilla" vovve flyttar in hos mig imorgon. Med många år på nacken och skavanker lite varstans. Den är så otroligt fin tycker jag! Kommer få bo någonstans i vardagsrummet och få den uppmärksamhet han förtjänar :)

Jag minns tanterna vi hälsade på när jag var liten, många hade stora porslinshundar i vardagsrummet eller en tiger/leopard/panter. Jag tyckte det var så otroligt häftigt och i smyg har jag sökt efter en egen kamrat :) Så välkommen in i familjen Mr. Hund! Har ni något bra förslag på namn? SKRIV! Ja, jag döper en del icke levande ting, som cyklar och porslinshundar. Helt normalt tycker jag!

Nu ska jag sova gott!! :) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0