The Big C.

Gjorde färdigt uppgiften som skulle ha lämnats in förra veckan och sen såg jag till min glädje att nästa uppgift inte ska in föränn nästa vecka! Så förhoppningsvis pratar vi om den imorgon så jag förstår hur tusan jag ska trolla ihop den :) Sen jobba kväll på det, tuff dag imorgon minst sagt!

Gjorde Tacopaj idag till middag! Har inte ätit det på minst 5 år så det var riktigt smaskigt :) Men "bäst-före-datum-junkie" som jag är så tror jag den 6 dagar utgångna (men oöppnade) Creme fraichen gjort min mage till en ballong! + Magknip nå så jävulskt.. Får hoppas att det bara är ett hjärnspöke, och att jag inte blir dålig av den gamla CF:n eller för den delen har blivit laktosintolerant.. Mat är tillräckligt knepigt/dyrt som det är, utan att behöva tänka på att äta laktosfritt.. Men alla 6 matlådor ska ätas upp så jag märker väl :)

Längtar fan till torsdag då jag får åka och träna igen!! Att vakna med träningsvärk i skinkorna var faktiskt helt fantastiskt imorse.. Det känns att kroppen fått jobba lite och sen har jag inte haft ont i ryggen på hela dagen! :) Överlevde jag första passet såhär bra så kommer de andra passen bara bli lättare och lättare.. Pappa sa att de första veckorna är jobbigast, före man fått upp flåset och räknat ut vilken träningsform som är bäst :)

Har snöat ungefär hela dagen och nu såg jag att snön landat på bilarna.. Bara gilla läget helt enkelt.. och plocka fram kupévärmaren på torsdag då vinterdäcken liks ska bytas.. Vintern har sin lilla charm också, fast jag är en sommar-junkie.. Längtar iaf tills snön lagt sig så det blir ljusare ute! :)

Nä sluta ordbajsa och hoppa i säng. Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0