Toppendag!

Vaknade med ilande rygg så världens största tack ska min kära far som burit däck upp och ner till förrådet + bytte däck helt utan min hjälp. Eller, jag tvättade sommardäcken.. Men hur svårt är det egentligen? ;) Fick träffa storebror, hans nya donna och finaste lilla fjollhunden Rob (hunden som myste här för några veckor sen)... Är så jävla hundsugen nu så jag inte vet vad jag ska göra! Men jag antar att det bara är att vänta vackert. Svårt att ha hund då man jobbar, pluggar och har ett liv som allmänt är i språng.

Åkte och tränade iaf. Ryggen blev bättre av det faktiskt! :) Visst, det är jävligt jobbigt då man sitter där vid mag-maskinen och svär inombords för det gör ont - men fan vad skönt då man gjort det! :) Vilodag imorgon och sen blir det träning efter jobbet på lördag :)

Nu nudlar till middag. Fattar inte att jag är hungrigare än jag är vid den här tiden?!

Planerar för fullt för halloween också! ;) Ni ska bara veta hur frän jag kommer att bli! Hähä

PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0