Underbart är kort.

Blev ingen tidigkväll :) Sarah ringde och ville bjuda på fika så jag åkte dit och umgicks med henne/Robin/Petter en stund.. Väldans trevligt och det var alldeles för längesen! Synd man är så trött och ska upp så tidigt imorgon annars hade jag stannat kvar längre. Nu är jag hemma och tittar på underbart är kort.. Så fint program! Sen väntar jag på att vinna en budgivning på facebook, den slutar 22.17 så måste vara vaken tills då.. Är en underbar grej för en billig peng!! :D Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0