Beautyqueen.



199kr på apoteket. Nu jävlar ska min hud ordna upp sig! Är less på utslag och att vara en torrfnöske.
Recension kommer om någon vecka! Funkar inte denna blir jag nog galen och går till doktorn!



Sen har jag bokat tid för fotografering 14 oktober, i en studio med 50-tals inspirerat hår/smink/kläder.
Ska rocka så hårt att jag förhoppningsvis får chansen att göra det igen hos samma donna :)
Ska bli så kul att ordna med outfits, planera frisyr och kanske gå ner något kilo innan det är dags!
Ska gräva i mormors smyckesgömmor efter örhängen och gamla pärlor också! ÅH SÅ KUL :)

Snacka om skönhetspeppen jag har nu! Fixa hyn och fotograferas.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0