Effektiv fredag!

Sålt bort lite vinglas, ätit lunch på waynes med Tina och sen gick vi och storhandlade på Willys :) Massor med nyttigt och gott hamnade i kundkorgen.. Känns så skönt att vara på gång :) Sen nu när jag kom hem satte jag mig och gjorde läxan där och det gick relativt fort och smidigt! Så jävla skönt att förhoppningsvis ha klart den här kursen nu, vill slippa göra om någon uppgift så håll tummarna till imorgon!

Kanske blir stan med Tino (jobbigt med två Tina så ena får heta Tino framöver!) på frikvällen. Kvällen är ju ännu ung och jag jobbar bara en dagtur imorgon så klart jag måste ut på äventyr då jag väl kan!

Nä puss.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0