Finaste fina.

Jag och Eric diskuterar livet. Jag säger att alla skaffar hus, kilar stadigt, får barn osv.. Medans jag bara leker.. Då säger han att han inte tycker ett dugg synd om mig och ja, det får jag väl hålla med om.. Sen säger jag att jag först och främst måste hitta en bra karl...

"Ja, bara det bästa till den bästa :)"... FinastefinastefinastefinasteDU.

Rackarns att hans donna hann knipa honom före mig :)
Men världens finaste vän har jag i honom iaf!


Nu ska jag och mitt feta leende gå upp till bageriet och köpa fika åt kollegorna! Sen möte 13-15. Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0