Fniss.

Tog mig modet att skicka ett sms, med lite pepp från Veronica :) Och jag fick exakt det svaret jag ville så nu pirrar magen hej vilt! :D Vem det var till? Jo karln jag hånglade med i regnet för någon vecka sen :) Mitt mest filmiska ögonblick i livet och han kanske eventuellt kommer med jänkaren hit i helgen!!

Då jag och mamma diskuterade kärlek igår så kom han på tals. Att mamma hade älskat om det var han jag tog hem. Att han är världens snällaste och att ibland kan det gå lite segt. Det tog oss 8 år att pussas för första gången så när jag sa att det kanske tar 8 år innan det blir nå mer så menade jag det faktiskt. Men han svarade på mitt sms och även fast han bara kommer i vänskapligt syfte är jag glad. För han är fan underbar.

Hallelujah för att våga! :) Nu är det bara att hoppas att han kommer och skålar med mig i helgen :)
Och kommer han inte så ska jag ha så jävla kul ändå! Mitt liv är så fint just nu. Så. Jävla. Fint,

Nu dricka en till kopp kaffe och peppa för jobb 16.15-23.15. PUSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0