Fullt ös medvetslös!

Råkade bli en liten spontan lill-lördag på pentagon igår med Veronica :) Tina joinade oss efter någon timma för att agera chaufför så fick oss hem från spök-klubben.. Kolsvart, lampor som slog mot väggen utanför och portarna som flög i vinden... Kan ju inte påstå att hon gjorde stället mindre läskigt med sina spökhistorier.. Vi satt allihopa i soffan och berättade hemskheter in på småtimmarna.. Sen ställer sig Veronica upp, stel som en pinne och stirrar ut genom fönstret.. Sen BOOM öppnas dörren och Olav kommer in.. Fan 04.30 på morgon typ.. AAAH! Hjärtklappningen var ett faktum :) Men trevligt med tjejkväll och en lugn fylla med skitsnack :)

Idag åkte jag till min andra Tina och lagade tacos, myste med Amanda och såg en galet rolig film! :) Så har haft riktigt trevliga kvällar med brudar nu! Lika bra att hålla sig till tjejkompisar då killkompisar tydligen inte går att lita på, om dom nu inte är från Stavaträsk dvs :)

Imorgon blir det att stiga upp tidigt för att hitta information till läxan jag ska lämna in på måndag... Har fastnat riktigt rejält och mailade läraren för att sedan få ett väldigt luddigt svar.. Hmm.. Får väl göra det bästa av det jag har och tacka gudarna för att det bara är ett A4 jag måste skriva :) Sen jobba innan jag åker hem till Medlefors för mys med mamma :)

Fullt ös medvetslös är det som gäller nu.. Längtar redan tills 00.15 nästa torsdag då jag äntligen får 3 dagars ledigt både från skola och jobb :) Men, nu nörda lite spel innan lillögona vill slås igen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0