Happy happy happy.




Fånigt lycklig och jag får väl tacka Eric lite för det :)
Får man höra nå fint om sig själv och tar åt sig, så kan det sitta i hela dagen.
Sen lever jag på lördagens händelse fortfarande, fast vi inte pratat sen dess..
Jag bara älskar mitt liv och de fantastiska människor som finns i det..

Jag ska fotograferas om lite mer än en månad. Att fotograferas som en pinuppa har varit en dröm jag gömt i flera år. Nu får jag äntligen chansen att uppfylla den! Och jag längtar ungefär ihjäl mig. Fast jag är modell större så är jag stolt över mig själv och att få ge sig en sådann present är ett stort steg i rätt riktning! :) Ska bli så kul!!

Sen som sagt. Lördags. Helt. Jävla. Underbart. Det är sånna stunder jag kommer att älska då jag tittar tillbaka på mitt liv. Att få hångla med någon man tycker otroligt mycket om, UNDER EN JÄVLA SKINNJACKA I REGNET! Hur jävla fantastiskt är inte det?! Hopplös romantiker är jag allt och jag har sett alldeles för många romantiska filmer för att inte bli förälskad i den stunden. Jag skiter fullständigt i om filmen slutar där, jag har åtminstone fått vara med om det!! :)

Förlåt om jag är tjatig men jag älskar mitt liv.

Jag älskar att jag följer mina drömmar,
hånglar med alldeles för många pojkar
& dricker alldeles för många öl i rostiga bilar.
Att jag ser möjligheter i alla omöjligheter.
Att jag studerar till något jag brinner för.
Att jag tycker om mig själv, inifrån och ut.
Att jag ser det jag har, istället för det jag inte har.


Halle-fucking-luljah!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0