Hundvakt.


Blev en lugn kväll igår på klubben och råkade somna i soffan då jag kom hem :) Mår prima idag och då storebror ringde och frågade om jag ville vara hundvakt idag så sa jag självklart ja :) Cyklade ner till stan och sen cyklade jag och Rob hem igen! Workout då man fan aldrig rör på sig, men nu i efterhand mår jag toppen! Måste fan börja träna känn jag :)

Tonights the night, om han nu kommer. Haha! Pessimisten själv just nu men det är väl lika bra det :) Har då raggat en massa folk till klubben ikväll så det kommer bli en underbar kväll hur som! :) Nu ska jag se om Rob går med på att jag hoppar in i duschen eller om han följer med. Han ligger och myser i soffan nu helt lugn. Förra gången jag träffade honom kunde han aldrig slappna av så jag tror han trivs här ;)

Längtar så otroligt mycket tills min lilla franska bulldog tjej ligger i mitt knä och myser! Har bestämt mig för att boka en liten valp till semestern 2014! :D Finns många fina uppfödare i stan så hoppas dom låter mig få köpa en liten donna då! Färdig med skolan och allt som jag är då.

Nä sluta tjollra om hundar nu och in i duschen! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0