Ilskan ger dig inte svaren.

Helt slut, både fysiskt och psykiskt. Mest psykiskt. Har alldeles för mycket som snurrar i huvudet nu. Ångest, framtidsdrömmar, planer, måsten, prestationsångest, saknad... Kunde fortsatt ett helt inlägg men vem bryr sig egentligen vad som snurrar i min skalle förutom jag som måste fixa bort tankarna? Just det.

Skulle verkligen vilja plugga ikväll. Göra klart läxan så jag får ha en riktig funderarkväll imorgon. Men jag orkar verkligen inte. Kanske bäst att sortera tankarna ikväll och så får jag helt enkelt plugga imorgon och så även lördagkväll om jag måste.

Har tänkt göra denna vinter till något alldeles speciellt. Inga karlar, förutom att kanske hångla i röken en lördagkväll. Börja träna, varför åker jag inte till Brinken och tränar då det är GRATIS? Skärpning din lata jävel! Är alldeles perfekt att tina upp bilen nere i garaget och själv få svettas lite inne på gymmet. Bygga upp mig igen, för någonstans har jag nu förlorat mig själv. Om så bara för en stund, men jag ska byggas upp och bli starkare än jag någonsin har varit.

Då många vänner renoverar upp sina bilar över vintern ska jag istället renovera upp mig själv. Hjärta, kropp och själ. Ingen fucking ursäkt kommer att duga. Jag kan vara jävligt envis om jag ger mig fan på något och nu har jag gett mig fan på att då jag fyller 25 år ska jag vara hel. Jag ska älska mig själv mer än någonsin förut. Där med basta!


Kommentarer
sofie lindgren

Du inspererar mej så otorligt mycke! :)

Svar: Tack Sofie!! :)
Elin

2012-09-27 @ 23:51:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0