It aint me babe!

Blir visst fylla både fredag och lördag.. Inget drama för min del och det är lika skönt varje gång det blir så :) Kramats massvis, sjungit högt och druckit lite för mycket båda kvällarna.. Har faktiskt fyllt upp kramförrådet riktigt rejält :) Men även fast det är fullt så är jag kärlekskrank nå så jävulskt! Tänk bara att få somna med någon ikväll.. Känna värme och någon som andas i ens nacke.. Blä så underbart!

MEN det är skönt att inte ha något på gång för en gångs skull :) Skönt att fokusera på skola, jobb och äventyr med vänner.. Får helt enkelt vara kärlekskrank en stund till och försöka tänka på all kärlek vännerna ger mig! Och den kärleken är inte fyskam den :)

"Jag skulle ha träffat dig för flera år sen".. Jahapp?! It aint me babe!

Känslan att inte bry sig ett skit är underbar :)

PUSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0