När mörket faller.

Fick VG- på det stora provet! :D Woho! Skola är kanske något för mig ändå.. Är så jävla kul då man märker att det fastnar och det kommer vara helt toppen om jag tar med mig min lärdom till jobbet :) Fixat med lite annat också så nu är livet ordnat! :)

Åkte till Medlefors efter skolan och lillebror kom på den fantastiska idén att göra hemmagjorda Subway-mackor. Med massa ost, basturökt karré och bacon.. Mmmm nyttigt!! ;) Haha. Sen drack vi kaffe och åt glass med varma hallon. Är proppmätt! :) Inte en vanlig känsla då man är obotlig singel (istället för obotlig romantiker tänkte jag lite smart).. Men så kul att laga tillsammans med någon och klart bror ska skämmas bort då föräldrarna är i annat land :) Dom mådde tydligen bra på Rhodos iaf och var tokless på Vodka.. Låter som mina takter det ;) hehe!

Lyssnar på Stiftelsens nya låtar och hallelujah så fantastiska texter! Tyvärr är dom redan nu som Takida, alldeles för likadant sound i låtarna.. Vafan är det med ny musik?! På 50 talet fanns det så mycket mer. Så mycket mer känsla, fantasi och äkthet i låtarna. Visst förekom det liknande sound men inte såsom idag! Länge leve 50-talet :)

Nu ska jag mysa till en film och så får vi se hur länge mina söta ögonlock förmår sig att vara öppna. Har varit fullt ös på skolan och känner mig lite som en urvriden trasa. Så förlåt för tjollrigt inlägg och avsaknaden av bilder. Kommer igen imorgon och då lovar jag vackrare ord och fina bilder! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0