New soul.



Det märks att jag har mycket att göra nu när bloggen kommer i skymundan.. Men jag lever och frodas! Har helg nu :) Varit upp på solbacken vid lunch och shoppade två par nya skor.. Awesome! Sen handla allt onyttigt som fanns på willys ungefär.. Groggvirke, chips, godis, dip, billys och en bunt frukt.. Gör mig redo för att vara bakis på söndag helt klart ;)

Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det att laga middag ihop med Veronica och Tina :) Vad som sker efter det får man helt enkelt se.. Ska fixa fejjan innan jag åker för det kan lätt bli nå äventyr där man vill vara lite småsnygg.. Hehhe!

Mår iaf fruktansvärt bra just nu! 3 dagar till på kursen jag nu går.. Sen blir det onsdagar istället och det ser jag framemot.. Jobbigt att plugga till prov på söndagkvällar då man bara vill slappa :P Vilka lyxproblem man har! Haha.. BAJBAJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0