One more night can kill me baby.

AH. Dör av kärleksbrist! Saknar busiga sms, pirr i magen och kramar, minst tusen kramar........ Jag är nog världssämst på att vara singel, fast jag varit det ungefär hela livet.. :P Knäppt det där, att det går så bra utan titel så länge jag får kärleken.. Behöver inte ha något förhållande skrivet på papper bara jag får ta del av det folk i förhållande får! Jag kommer bli en slampig catlady (fast jag inte tycker om dom..) då jag blir äldre.. Sanningens ord!

Pratade med mamma då jag var hemma idag och hon är så jävla klok. Mammas ord är lag ungefär och även då det gäller kärlek. Ska tänka på allt hon sa nästa gång det är nå på gång.. Vad hon sa håller jag för mig själv för inte tusan vill jag dela med mig av dejting-hemligheter ;)........ Kanske om det funkar, hehehe.

Nä lyssna på tusen kärlekslåtar till så man kan somna ensam och kärlekskrank ikväll.. PÖSS


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0