The first time.



Första gången jag såg dig var du en blyg liten pojke. Jag har åkt din epa, puttat ner dig från bryggan & jag var med på din första fylla. Du har sett mig i mitt sämsta och i mitt bästa. Jag har varit hopplöst förälskad i dig medans du var kär i min bästa kompis. Vi har dansat och sovit skavfötters i samma soffa.


Och igår kysstes vi för första gången, under din skinnjacka i regnet.

Man slutar aldrig förvånas. Gårkvällen känns som tagen ur en film. Och jag mår så fantastiskt bra idag. Ord kan inte beskriva hur några timmars hångel, med en fantastisk människa man känt i en tredjedel av sitt liv, känns.  JAG, av alla tappar orden. Tack fantastiska du, även om det nu bara blir gårkvällen!

Åh vad jag önskar detta till er allihopa! Mer filmiska livsögonblick åt folket 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0