The things that burn in my heart,

Bu eller Bä: Han kom inte. Hade tokroligt ändå :)

Nu känns det då skönt att jobba nästa helg! Två helger på rad med tvådagars känns i kroppen så skönt att få vara nykter ett tag framöver :) Var kul att åka till Farmen igår iaf, kika hur dom har det.. Det är nå speciellt med bil och mcklubbar. Trivs som fisken i vattnet där :) 

Jag borde plugga lite till men äh. Ska skriva upp en rad i anteckningsboken och så får jag väl provisera imorgon då vi ska prata i liten grupp :) Lägger all energi på att inlämningsuppgifterna ska bli godkända och nu när jag kämpat med diskutionsgrejerna varje vecka känn jag att kan slappa en vecka :) Skönt att det bara är två lektioner kvar och ska bli skönt att se imorgon om jag fått godkänt på proven.. Har jag inte fått det blir det väl någon restuppgift men aja! :) Går skitbra med skolan känner jag iaf!

Nä, nu ska jag bädda ner mig i sängen och spela Songpop tills ögona int orkar mer! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0