Trötta drömmar.


Gått runt som en zombie exakt hela dagen på jobbet.. Fick kanske 4 timmars sömn inatt..
Jag kan inte påstå att jag är världens sötaste och gulligaste med så lite sömn..
Så tog en myskväll hemma istället för att omringa mig av fyllon :p
Hade nog blivit så rackarns bitter att jag inte får ha så kul som dom har ändå!

Då jag varit hemma i några timmar så börjar hjärnan arbeta på högvarv.
Oftast blir det bra grejer den kommer fram till, och det ska jag vara tacksam för.
Finns mycket jag kunnat gräva ner mig i och drunknat i.. Men icke! Hallelujah.

Istället har jag bestämt mig för att jag vill resa nu! Utomlands. Till värme. Till storstäder. Till stränder.
Ungefär vart som helst där jag inte redan varit. Gå på nya gator, dricka starkt kaffe och titta på folk.
Typ London. En långweekend med vaxdockor, knaklig engelska och blaskig öl på en uteservering.

Grejen är bara den att jag saknar reskamrat och det är ju en rätt viktig grej.
Skulle vilja åka med min lillebror till London faktiskt & hänga på skumma punkbarer.
Kanske ska fråga om han är på, en långweekend till våren! Något att längta till..

Jag älskar att planera, fast jag annars är så impulsiv..
Men det är nog grejen, att ha något att längta till under vintern.
Annars gräver man nog ner sig och så blir dagarna mer svarta än dom är.

Nä, nu ska jag sova så jag kan vara lite sötare imorgon!
Middag på Medlefors och sen ska jag bannemig plugga...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0