We found each other in the dark.


Fixat med läxor idag. Fruktansvärt tråkigt och så har jag bara gjort hälften!
Men nya tag imorgon eller torsdag, för sen måste jag plugga till ett prov också..

Får se när mitt studiebidrag ramlar in på kontot också! :) Fick 7189kr för att plugga två kurser i höst.
Visst, det är indelat i tre insättningar men fan vad nice med lite extra pengar ändå! 
Få leva lite lyxigt före man blir riktig student till våren.. Då blir man fattig och jävlig ;)

Är inte ett dugg peppad på jobb om en timma.. Noll energi idag!
Hoppas lite mat och en kopp kaffe hjälper mig på traven..

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0