Ahmygod!

Jämna veckor: 

Måndag- Promenad 90 min 
Tisdag- Gym ( överkropp) 
Onsdag- Promenad 90 min 
Torsdag Promenad 75 min 
Fredag- Gym (underkropp)
Lördag – vila
Söndag – Gym (överkropp) 

Ojämna veckor:

Måndag- Promenad 90 min
Tisdag- Gym (underkropp)
Onsdag- Promenad 90 min
Torsdag- Promenad 75 min
Fredag- Gym (överkropp)
Lördag- Vila
Söndag – Gym ( underkropp)

-

Fått mitt träningschema och lite kostråd av Ida nu. En riktig expert på träning är hon allt så jag ska verkligen försöka hålla det här. Börjar med kosten i helgen och träna som schemat säger på måndag! :) Blev ju som sagt gym igår och idag har jag promenerat 30 min i bra tempo på jobbet.. Imorgon gym igen.. Nä jag är peppad - BARA LITE SKRÄCKSLAGEN! ;)

Och de lediga helgerna kan nog gymmet få nobben om jag ligger bakis.. hehe.. Om jag känner mig själv alltså! Men hur jag än gör så kommer det ändå försvinna lite fläsk på kroppen, för det här är en chock för min kropp vill jag lova! :P



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0