Äntligen lite rutin!

På måndag börjar mitt nya schema gälla.. Med en fast brukare och lite tillgänglig tid! Fan vad bra det känns och ska bli helt underbart att få komma in i det nya :) Mycket nytt på gång nu kan jag meddela! Mest med mig själv och mitt mående men även lite runtom.. Känns som jag har koll på läget och motiverad som attans! :)

I helgen blir det jobb och nyktra roligheter. Bishops och bio imorgon mest troligt. På söndag kanske Isabelle och barnen kommer hit <3 Nä detta blir tokbra!!

Trevlig helg!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0