Blauuwwe.

En vacker dag kanske man har det så glassigt att man bara jobbar dagtid, ledig varje helg och alla röda dagar.. Låter kanske fånigt eftersom jag har inget emot att jobba helg egentligen, var tredje är helt okej. MEN jag blir en sur gammal tant då alla andra super och lever om medans jag verkligen försöker att sova!!! Har dubbelpass imorgon och visst, jag får massvis med kaffe på jobbet men jag vill ju ändå int vara en zombie.. Jag bor ju mitt i smeten i ett ytterområde av centrum så jag är ju van dunkade bilar osvosv.. Men raketer som vissa högtider bär med sig är pain in ass!

Ibland önskade jag att jag varit lite mindre pappas flicka än jag är. Ungefär allt har jag ärvt av käre far och en av dessa egenskaper är hur lättväckt jag är. Imorse vaknade jag av att grannen ovanför mig hade ett ljudlöst alarm med bara vibration på. Ofta?! Fick panik och kollade så jag inte försovit mig men icke det.. Nä sluta tjollerskriva nu och gömma mig i mitt hav av kuddar så man kanske somnar ;) Ja ä int bitter! pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0