Fniss.

Haft Bettan här i helgen och det har varit en minst sagt händelserik helg :D I Lördags fick jag äntligen pussas med karln som här i mitt hjärta - är den enda jag vill pussa på! Var fnissig som en liten flicka resten av natten och ja, han är min svaga punkt. Mitt livs kärlek! :)
 
Tänkte bara berätta det, för den här bloggen har inte innehållit så mycket kärlek detta år.. Så en riktig bomb behövdes, både här och för mig.. Vad som sker i framtiden är ovisst men åh så härligt att få veta vad någon tycker och tänker.. :)
 
Har tränat idag också, riktigt jävla skönt! Nu ska jag få igång det här igen, för mina nya arbetstider öppnar verkligen upp för ett normalt träningschema.. :D Pepp! Det är dags på Onsdag igen!
 
Jaja, jag är lycklig! Hihi.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0