I hope you don't mind - leave and please yourself at the same time.

Igår och idag jobbar jag 7-12.30 o 17-20.. Och visst låter det jobbigt med delade turer men jag tycker faktiskt att det är rätt jävla bra! Hann åka förbi mampap för att hämta tvätt sen panta, handla, äta, duscha och se två avsnitt "mot alla odds".. Lite effektiv ändå! Samt att jag slipper göra dessa måsten då jag har en helt ledig dag.. Inte fy skam :)
 
Bara lite disk och plugg imorgon planerat sen får vi se hur det blir! :) Ida och Fredrik ville ha dit mig på middag så kanske ska passa på imorgon! :) Tycker om trevliga planer, särskilt då man gjort bort alla tråkiga planer ;)
 
Humöret är lite som dagens väder, svårt att bestämma sig för regn, sol eller hagel.. Lite melankolisk och ja, det går faktiskt bra! Jobbigt att vara superglad vs. superledsen, då är jag hellre bara bara.. Sådetså!
 
Nu ska jag nätshoppa en tväris så kanske humöret går till lite sol bakom moln ;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0