Jobbhelg.

Känns som jag jobbat helg tamefan jämt och det har jag ju också gjort.. 3 helger av 4 möjliga de senaste veckorna.. Tur min lediga helg blev så pass awesome som den blev! :) Och att jag har, minst, två lediga helger framöver att vara omogen och kärleksfull på wiiho :)

Sen jag bytte arbetsplats så är det många från mitt gamla jobb som frågar om jag int blir rastlös nu när jag är van fart och fläkt.. Idag har jag varit allt annat än rastlös kan jag meddela! Bakat bröd, improviserat fram en potatissallad av princip ingenting och sprungit runt som en virrhöna mest hela tiden (detta utöver alla vanliga rutiner).. Självförvållat var det dock eftersom jag sovit alldeles för lite fredagsnatt så om jag stannade av blev jag döende.. Haha :) Därför planerar jag nu en riktig rövarnatt! 8 timmars sömn here I come!! :) Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0