Mensmonster.

Jävlart säkert så regelbunden mens jag har fått nu när jag slutat med pillerna. Den anländer den 24de två månader på rad, fortsätt gärna så!! :)
Har faktiskt mått otroligt bra utan pillerna.. Nästan helt tappat sötsuget och sen tyck jag att jag är piggare! Om jag ändå hade gjort det här för tre år sen, då hade jag nog int varit lika rund :p

Nu ska jag snart till käftis för att få dommen om jag gnisslar tänderna som min mor sa i fjällen. Ett jävla sjå med tänderna nu känn jag men är ju bra man har försäkring :p

Gulliga sms och trevlig vardag håller mensmonstret borta :) hihi puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0