Nostalgi :)

Var iväg och kikade på Sarah Dawn Finer på folkparken igår. Hon var helt magisk och låtarna hon sjöng gav mig en riktig käftsmäll! Älskar då det känns som någon skrivit just den där låten åt dig, för den handlar ju om det du har, eller kommer att, gå igenom! Shit alltså, vilken stjärna hon är och musik upplevs ju bäst live!

Åkte hem och hann bara ta av mig bhn så kände jag att näää jag vill göra något ikväll. Ringde Veronica och Robert som också kände för lite äventyr så vi åkte till världens metropol BURTRÄSK! haha. Jag och Robert blev nostalgiska och började räkna upp alla hus man har supit i under alla dessa år. Det blev en hel del hus och en jäkla massa roliga minnen :) Sen körde vi Norra Åbyn som var den spökligaste väg jag kört i år iaf. Fullmåne, spökhistorier och en redbull i magen hjälpte nog till lite också ;)

Nä fina skruttiga Burträsk. Vi har haft riktigt fina stunder du och jag!

Nu ska jag slita mig upp från sängen så jag får betala räkningarna. Alltid lika kl.... ;p PÖÖÖÖÖSS!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0