Port Royal Tattoo.

Aaah jag som inte skulle göra nå mer på ett tag vettuvettuvettu. Men så lägger donnan i studion upp några papper med tatueringsidéer hon vill göra till ett bra pris. Jag mailar på en gång om ett motiv jag tyckte var superfränt! Får se om jag får nå svar eller om motivet redan är tagit osvosv. Hade varit wunderbar med en tatuering på benet känner jag.. Den andra armen får vila i något år till ;) Fast jag säger aldrig aldrig.

Har skickat in skolarbetet och det blev inte så mycket ordbajs som jag trodde. Gav upp efter en sida och hoppas det räcker för ett godkänt betyg iaf.. Börjar bli lite skolless tyvärr men får vi bara nå roligare uppgifter snart så ska väl det lösa sig :)

Nu ska jag fixa pyttipanna till middag innan man ska iväg och göra nå vettigt på arbetet! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0