Lite stolt.



1. När jag handlade godis åt mig brukare på coop och först tog två påsar. Sen la jag bort den som jag hade tänkt att lägga lite godis i. Istället tog jag en marabou saltlakrits som jag velat pröva, men den fick bara åka med i kundvagnen någon meter - sen dumpades även denna. Jäklar vilken disiplin jag har börjat få. Jag faller inte längre för frestelserna. Visst längtar jag tills jag kan få börja unna mig - EN dag i veckan. Cola har jag inte saknat en enda dag, men pommes.. Åh.. Jag vet inte om jag inbillar mig men jag har märkt en skillnad på min mages utseende, ska bli kul då det är dags för mätning! :)

2. Jag fixar mer än jag tror och mer effektivt än jag tror! Fixade så att mitt nya abonnemang började fungera, på elgiganten och sen hem för att städa och diska.. Strax göra middag och sen iväg på jobbet.. Soffan känns inte lika skön då man har insett att rörelse är det bästa som finns. Jag har inte börjat träna än, blä, men när livet lugnat ner sig ska zumban användas!! :) Jag längtar och då blir den stenhårt för att få ännu mer resultat på mätningen!

Andra fina grejer är att jag åkte på Marykay-möte med mormor igår, åt god frukt och fick med mig ett läppstift hem. Men det finaste var att se hur glad mormor blev att jag tog med henne! Hon pratade om frukten och läppstiftet enda fram tills min dörr. Sen idag skrev hon en gullig status om våran kväll..

Ta hand om varandra medans ni kan! :)

Puss!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0