Ying och yang.

Man kan jämföra min trötthet och mitt nyvaknade partysug med att det är en otrolig obalans i mitt system just nu. Jag vill sova, men samtidigt vill jag sminka upp mig och bara skita i allt - dricka sprit och hångla! Lite dumt eftersom bilen till Haparanda åker 8.00 imorgon och vem fan vill vara bakis på ikea ;) Och vinsugen som FAN är jag också.. Dricka några glas rött, känna värmen inifrån och bara vara. Men för att få tag i rödvin måste jag till Medlefors och låna en flaska från mamma. Då talar tröttheten om för mig att det är klokare att sova en stund och sen duscha sig pigg efteråt.. Haha vafan!

Tror jag tar mig en powernap, duschar och sen får vi se om suget är kvar ;) Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0