Att dansa med fötterna är en sak, men att dansa med hjärtat är en annan.


Nu har jag beställt det alla mina vänner tjatat om i alla dessa år. Var så bra pris nu också så tänkte att nu eller aldrig.. Jag älskar ju att dansa (men det har blivit mindre ju äldre jag blivit) så detta borde ju verkligen vara något för mig! Perfekt att kunna träna hemma också och eftersom alla tjatar att det är så kul så kommer motivationen mest troligt att fortsätta flöda ;) Beach 2013 är inte förlorad ännu. Jobb, plugg, träning och lite underhållning. Det ska början på mitt år bestå av! Så nu när jag förberett träningen så ska jag fortsätta med pluggandet! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0