Backinschool.


Jag blev lurad i höstas. Att detta är lätt som en plätt. Att jag kan flyga igenom utbildningen.
Nu läser vi Medicin, första ämnet och även det svåraste. Varför tar dom detta först?!?
Min hjärna är sås efter att ha gjort klart 2 av 3 uppgifter men skönt att dom är avklarade iaf.
Har en kvar, en stor och komplicerad. Hur människans utvecklas från foster till död.
Jävligt tur det är intressant för annars hade jag lagt mig och grinat, kanske dött också.
Sen ska vi ha ungefär tusentals prov och lärarna är nya, och verkar döhårda. Stränga. Aah.

Nä nu ska jag sluta tänka på skolan en stund! Sista uppgiften ska jag göra på måndag.
Nu ska jag bara mysa, sen jobba några timmar imorgon. Sen städa och laga gomiddag!
Jobbhelgen känns tusen mil lång att gå men jag mantar inombords: torsdagtorsdagtorsdag.

Nä en liten glass och film innan läggdags! Pöss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0