Cold Water.



Bästa uppladdningen. Middag och flera timmars prat med Veronica och Robert. Vi har skrattat, pratat gamla minnen och rätt nya, om äckliga ex, om farliga äventyr, om framtiden. Så förbannat jävla nödvändigt! Känner mig lugn inombords. Jag kramar honom som främling imorgon, för inte kan jag påstå att vi känner varandra särskilt mycket. Sen lär vi känna varandra och hur det känns då, det tar vi då. Finns ingen anledning för panik och jag vet att jag är fullkomligt awesome! Nu måste jag faktiskt få vara lite egoistisk.

Två karlar berättade för mig under 2012 att jag var deras livs kärlek - egoboost. Jag fick under 2012 massvis med nya vänner och dom finns fortfarande kvar i mitt liv och tycker om mig - egoboost. Jag är snart fyllda 25 år och under dessa år har jag fått uppleva så mycket häftigt och jag har klarat av alla situationer - egoboost. Jag valde en av mina vackraste klänningar, som jag vet att jag är smoking i, att möta upp honom i - egoboost. Jag måste ju vara rolig att umgås med, ingen har ju sagt något annat ;) - egoboost. 

Det här kommer att bli ännu ett bevis på att jag verkligen lever mitt liv. Att jag vågar det folket runt mig tycker är skrämmande. Att jag vågar göra saker jag vill, om de så bara är för stunden. Jag har hitills aldrig ångrat något som har hänt i mitt liv och detta kommer inte vara en sak jag kommer att ångra. Jag ska bara vara mig själv. Galen, framåt, rolig, orädd och alldeles fantastisk. Jag ska vara precis sådär bra som jag är. Inget annat. Och tycker han inte att det räcker så kommer jag att ha kul ändå. Punkt jävla slut!

Ha en fantastisk helg nu vänner! Puss


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0