Kärlekssång.

Ah paniken jag fick då jag inte hittade åt mitt pass på stället jag trodde det var! Men pjuuuh. Hittade passet i en väska i garderoben, från då jag var iväg till Barcelona.. Kanske en liten hint att jag måste börja använda handväska mer? Äh på vintern känns det bara jobbigt.

Nu har jag provat kläder i sinne och slängt ner en hel hög i väskan. Blev inte så fastligt mycket ändå men jag vet att då jag landar i Skeå på söndag så är det iaf 3 plagg som inte fick visa sig :) Men nog ska det rymmas två stockar snus och några spritflaskor i väskan nog.. Taxfree woopwoop! ;)

Börjar sakta men säkert bli nervös, så fort jag tänker tanken på att vänta på Arlanda så pirrar magen till. Men det är ju just det som är värst, att vara den som väntar. Att vara den som sitter spänt och spanar i folkmassan. Fuck. Varför skriver jag det ens?! Mantrar för mig själv - "Du har varit i värre situationer med värre människor. Du kommer överleva och segra!".

Nä nu ska jag försöka sova så jag får göra bort några timmars jobb imorgon, sen spa här hemma för att sedan följas av middag med Veronica och Robert mest troligt. Sen panik. Försöka sova. Dö lite. Ringa honom och svära att du din förbaskade karlaslok som får mig att göra såhär.. Nä okej.. TJOLLER! Godnatt :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0