Lite ågren.

Men bara pyttelite! Var superkul att köra Mary Kay här hemma med Johanna som lärare och Veronica som partner in crime.. Vi blev så jävla snygga ska ni veta! Men finns inget bildbevis tyvärr, får försöka sminka mig likadant en annan gång. Varit lite bakis idag, men int värst ändå. Nu väntar jag bara på ett samtal som är likamed - nu åker vi till Piteå och äter gott, myser och tar hand om varandra! Pussa Timo tills hans blir less ska jag självklart också göra :)

Imorgon blir det barnkalas för Amanda som fyllt 3år och sen vidare till Medlefors för middag/bingolotto med mammsen.. Blev fan i mig en bra helg ändå! Skönt att tänka på annat än alla problem, fast ett gnager i systemet konstant numera. Det fixar vi! TIMO-MYS SNART JUEUUEUEUEU!!!! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0