Magknip och leenden.

Fyfan vad ont jag har i magen! Vet inte om det var salladen jag åt eller om kroppen blev arg för jag tömde den på lite blod imorse. Är tillgänglig i några timmar till och sen jobb 19.45-00.15... Bara att hålla tummarna att magen blivit på min sida innan jag måste bege mig iväg.. Imorgon är det bara upprop på skolan och sen måste jag in och prata med Bettan på CV. Blir lite förbannad om hon ljög för mig i höstas för då missar jag 3 dagars kurs eftersom jag jobbar. Hoppas verkligen jag kan validera bort dom.

Nu är det bara 10 dagar kvar!! :) Bara kämpa sig igenom dessa dagar som känns som flera livstider.. Vill bara åka nu nu nu nu nu och det känns alldeles underbart att herren i fråga längtar lika mycket som jag! :) Fan vad kul vi ska ha, inget att förlora! :)

Nä lägga sig och vila... Kämpa kämpa!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

En saga med ett förbannat bra slut. Därmed basta!

Med ett stort intresse för 50-tal, vrålande bilar och tatueringar, men i ärlighetens namn skriver jag mest skit. Massor om kärlek och äventyr, och även tråkig vardag. Enjoy!

RSS 2.0